Wednesday 5 January 2011

Starbucks dropper kaffe - i logoet

Starbucks afslørede her til onsdag deres nye logo i forbindelse med kaffebarens 40. fødselsdag.

I forbindelse med en online konferrence præsenterede kaffegiganten sit nye og langt simplere logo, som ikke længere består af cirklen hvor der står Starbucks coffee. Herudover er havfruen nu blevet langt større.

Det opdaterede logo afspejler bedre virksomhedens nye fokus på at sælge Starbucks-branded produkter i supermarkeder og andre salgskanaler foruden deres caféer.

"Selv om vi er og altid har været en kafferelateret virksomhed, er det muligt at vi i fremtiden vil tilbyde" andre produkter med vores navn på, produkter med og uden kaffe, fortalte Howard Schultz Starbucks' direktør. Han tilføjede at ikke-kaffe relateret produkter selvfølgelig vil have samme høje standarder, som virksomheden forventer af egne produkter. "Vi sætter ikke vores navn på varer, som kan kompromitere vores mærke", fortalte han videre.


Spil gratis i en uge, klik her: http://gluto.com/rf/fhxcyep6/da

No comments:

Post a Comment